Tilaus- ja sopimusehdot

Osuuskunta Lilith
lilith@lilith.fi

Voimassa 11.10.2019 alkaen

Verkkokauppa

Osuuskunta Lilith (1083883-5) myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Varaus- ja peruutusehdot joogaan, akupunktioon ja Neurosonic-hoitoon

AKUPUNKTIO- JA NEUROSONIC-HOIDOT | Voit peruuttaa ajanvarauksen maksutta viimeistään 24 tuntia ennen hoidon alkua oman tilisi kautta (huom! peruutuksia ei enää oteta vastaan sähköpostitse tai messengerillä). Käyttämättömistä ja peruuttamattomista tai alle 24 tuntia ennen hoitoa peruutetuista varauksista laskutetaan varatun palvelun hinta. Myöhäisissä (alle 24 tuntia) peruutustapauksissa voit kuitenkin varata heti uuden ajan peruutetun tilalle, jolloin peruutettua hoitoa ei laskuteta käyttämättömänä!

JOOGAN VIIKKOTUNNIT | Voit peruuttaa ilmoittautumisen joogatunnille maksutta oman tilisi kautta viimeistään 6 tuntia (aamujoogan osalta 12 tuntia) ennen joogatunnin alkua (huom! peruutuksia ei enää oteta vastaan sähköpostitse tai messengerillä). Käyttämättömistä ja peruuttamattomista tai alle 6 tuntia (aamujoogan osalta alle 12 tuntia) ennen joogatunnin alkua peruutetuista ilmoittautumisista laskutetaan varatun palvelun hinta (tai kerta sarjakortilta).

KURSSIT JA JOOGATAPAHTUMAT | Voit peruuttaa ilmoittautumisen maksutta 7 vrk ennen kurssin tai tapahtuman alkua sähköpostitse (juurruttamo@gmail.com). Alle 7 vrk ennen peruutetuista kursseista ja tapahtumista laskutetaan varatun palvelun hinta. Myöhäisissä (alle 7 vrk) peruutustapauksissa voit kuitenkin hankkia itsellesi sijaishenkilön kurssille tai tapahtumaan, jolloin peruutettua kurssia tai tapahtumaa ei laskuteta käyttämättömänä. Tässä tapauksessa ilmoita sijaishenkilön tiedot (nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero) järjestäjälle!

Vastuuvapautus

Juurruttamon joogatunnille, -kurssille tai -tapahtumaan osallistuva henkilö vastaa itse omasta tapaturmavakuutuksesta, eikä tapahtuman järjestäjä ole vastuussa osallistujalle tai hänen omaisuudelleen mahdollisesti aiheutuvista haitoista.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visman verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma tai Paybyway Oy. Visma välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Vismasta: https://visma.fi/vismapay/maksupalvelu. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Mobiililompakot Mobiililompakoista on käytössä Masterpass, Pivo ja Siirto.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard) Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Visma tai Paybyway Oy näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Visma PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 3154 2037, arkisin 8-16 Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Postitettavien tuotteiden toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen maksutapahtumaa. Tunti-, kurssi- tai retriittimaksuilla ei ole toimitusmaksua.

Toimitusaika

Yleisimmät tuotteiden toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-7 päivää. Digitaaliset tuotteet ovat ladattavissa tai verkkokurssi käytettävissä heti maksun jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Tuotteiden vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Vain tilaamiesi tuotteiden hinta palautetaan. Peruuta tilaus sähköpostilla lilith@lilith.fi. Liitä mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa vaihto- ja palautuskustannuksista itse. Ennen vaihtoa tai palautusta on otettava yhteyttä sähköpostilla lilith@lilith.fi. Digitaalisilla tuotteilla ja tilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Palautusosoite:
Osuuskunta Lilith
Piispankatu 19 A 21
06100 Porvoo
yhteydenotot: lilith@lilith.fi

Ongelmatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Eurooppalaisella kuluttajalla on lisäksi oikeus ODR-foorumin kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon.